2009 m. spalio 28 d., trečiadienis

MALDOS KRAUJO GARBEI. IŠGANYTOJO PAŽADAI ŠV. BRIGITAI

Kartą, kai šv. Brigita (o taip dažnai pasitaikydavo) buvo paskendusi maldose ir apmąstymuose prieš šv. Kryžių, išganytojas jai tarė: „Tuos, kurie, dvylika metų kalbės po septynis Tėve mūsų ir Sveika Marija mano brangaus Kraujo garbei, apdovanosiu penkiomis malonėmis:
*Jie nepateks į skaistyklą
*Aš juos priimsiu į kankinių tarpą, tarsi jie būtų už tikėjimą pralieję savo kraują
*Tris jų giminės sielas, pagal jų pasirinkimą, išlaikysiu pašvenčiamojoje malonėje
*Jų giminaičių sielos iki ketvirtos kartos išvengs pragaro
*Prieš jų mirtį jiems bus apie tai pranešta
Jeigu jie mirtų anksčiau, tai laikysiu, tarsi jie būtų įvykdę šias sąlygas “.
Popiežius Inocentas X patvirtino šį apreiškimą ir pridūrė, kad sielos, kurios jį vykdys, kiekvieną Didįjį penktadienį išgebės iš skaistyklos po vieną sielą.
Kad būtų lengviau apmąstyti ir pagarbinti šv. Žaizdas bei paaukoti iš šv. Žaizdų ištryškusį brangųjį Kraują, Išganytojas seseriai Marijai Mortai Šambon apreiškė tokią pamaldumo praktiką. ( Popiežius Klemensas XII pritarė šiai pamaldumo praktikai ir ją rekomendavo.)
Nors toliau pateikiamos maldos nėra įsakytos, bet patartina jas savanoriškai kalbėti.

PRADŽIA
O Jėzau, dabar noriu septynis kartus sukalbėti Tėve mūsų, susivienijęs su ta meile, kuria šią maldą pašventinai ir pasaldinai savo Širdyje. Priimk ją iš mano lūpų į savo dieviškąją Širdį. Pataisyk ir patobulink taip, kad ji suteiktų Švenčiausiajai Trejybei garbės ir džiaugsmo, kaip Tu žemėje kalbėdamas šią maldą suteikei. Tegul ji pašlovina Tavo švenčiausiąją Žmogystę, tavo šventąsias Žaizdas ir brangiausiąjį Kraują, ištekėjusį iš Tavo žaizdų.
Kalbant „Tėve mūsų“, reikia apmąstyti minimą paslaptį. Po jos sukalbama atitinkama paaukojimo malda.

I. APIPJAUSTYMAS
Tėve mūsų; Sveika, Marija
Amžinasis Tėve, per nekalčiausias Marijos rankas ir dieviškąją Jėzaus Širdį aukoju Tau pirmąsias Jėzaus žaizdas, pirmuosius skausmus ir pirmąjį Kraujo praliejimą, kad būtų atsiteista už mano ir visų žmonių jaunystės nuodėmes ir užkirstas kelias pirmoms mirtinoms nuodėmėms, ypač mano giminėje.
II. PRAKAITAVIMAS KRAUJU
Tėve mūsų; Sveika, Marija
Amžinasis Tėve, per nekalčiausias Marijos rankas ir dirviškąją Jėzaus širdį, aukoju Tau baisias Jėzaus Širdies kančia Alyvų kalne ir kiekvieną jo kruvino prakaito lašelį, kad būtų atsiteista už mano ir visų žmonių širdies nuodėmes, užkirstas kelias tokioms nuodėmėms, pagausėtų Dievo ir artimo meilė.
III. PLAKIMAS
Tėve mūsų; Sveika, Marija
Amžinasis Tėve, per nekalčiausias Marijos rankas ir dirviškąją Jėzaus širdį, aukoju Tau tūkstančius Jėzaus žaizdų, baisius skausmus ir pakimo metu pralietą brangųjį Kraują, kad būtų atsiteista už mano ir visų žmonių kūniškas nuodėmes, kad būtų užkirstas kelias tokioms nuodėmėms ir apsaugota nekaltybė, ypač mano giminėje.
IV. VAINIKAVIMAS ERŠKĖČIAIS
Tėve mūsų; Sveika, Marija
Amžinasis Tėve, per nekalčiausias Marijos rankas ir dirviškąją Jėzaus širdį, aukoju Tau šv. Jėzaus galvos žaizdas, skausmu ir brangųjį Kraują, išlietą per vainikavimą erškėčiais, kad būtų atsiteista už mano ir visų žmonių dvasines nuodėmes, kad būtų užkirstas kelias tokioms nuodėmėms ir kad išplistų Kristaus karalystė žemėje.
V. KRYŽIAUS NEŠIMAS
Tėve mūsų; Sveika, Marija
Amžinasis Tėve, per nekalčiausias Marijos rankas ir dirviškąją Jėzaus širdį, aukoju Tau Jėzaus kančias jo kryžiaus kelyje, ypač Jo šventąją Peties žaizdą ir brangųjį Kraują, kad būtų atsiteista už mano ir visų žmonių pasipriešinimą kryžiui ir murmėjimą prieš Tavo šventus potvarkius, už visas kitas žodžio nuodėmes, kad būtų užkirstas kelias tokioms nuodėmėms ir kad tikrai pamiltumėm kryžių.
VI. JĖZAUS NUKRYŽIAVIMAS
Tėve mūsų; Sveika, Marija
Amžinasis Tėve, per nekalčiausias Marijos rankas ir dieviškąją Jėzaus širdį, aukoju Tau dieviškąjį Sūnų ant kryžiaus, Jo prikalimą ir iškėlimą, Jo rankų ir kojų žaizdas ir šias tris Jo šv. Kraujo sroves, išsiliejusias dėl mūsų, Jo didžiausią neturtą, tobulą paklusnumą, visas Jo sielos ir kūno kančias, Jo brangią mirtį ir nekruviną jos atsinaujinimą per visas šv. Mišias žemėje, kad būtų atsiteista už visus šv. vienuoliškų įžadų ir vienuoliškų įstatų pažeidimus, atlyginta už mano ir pasaulio nuodėmes, kad būtų meldžiama už ligonius ir mirštančiuosius už švento gyvenimo kunigus ir pasauliečius, už Šventojo Tėvo prašymus atnaujinti krikščionišką šeimą, už stiprią tikėjimo dvasią, už mūsų tėvynę ir tautų vienybę Kristuje, Jo Bažnyčią, taip pat už visur išsisklaidžiusius brolius ir seseris.
VII. ŠV. ŠONO PERVĖRIMAS
Tėve mūsų; Sveika, Marija
Amžinasis Tėve, teikis už šv. Bažnyčios reikalus, kaip atsiteisimą už visų žmonių nuodėme, priimti brangųjį Kraują ir vandenį, ištryškusį iš dieviškosios Jėzaus Širdies žaizdos. Būk mums visiems maloningas ir gailestingas! Kristaus Kraujau, paskutinis brangus Jo Šventosios Širdies turiny, visiškai nuplauk nuo manęs visas mano ir svetimų nuodėmių kaltes! Vanduo iš Kristaus šono, nuplauk nuo manęs bausmes ir užgesink man ir visoms vargšėms sielom skaityklos liepsnas. Amen.
O mano Jėzau, myliu Tave, per Tavo šventųjų Žaizdų ir brangaus Kraujo nuopelnus atitolink nuo mano sielos visa, kas nėra Tavo, ir išlaikyk mane savo meilėje. Amen.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą